MOA IS HER NAME ✖

Godmorgon typ hihi

Publicerad 2012-06-10 12:24:49 i Allmänt,

ligger och lyssnar på musik och tar det lugnt!
nästa vecka väntas det bara massa roligheter,
  • måndag- klassensdag
  • tisdag- skattjakt, bara för 9:orna vet inte riktigt vad vi ska göra hihi
  • onsdag-strandkampen
  • torsdag- rensaskåpet, sen avslutningsmiddag
  • fredag- skolavslutning...
jag och min klass har gått 10 år tillsammans nu, känns ganska sjukt att fortsätta skolan nu utan alla.
man känner sig säker när man är bland klassen för vi har växt upp tillsammans, från 6 år till 16, man kan säga att vi har gått igenom ganska mycket tillsammans. jag hoppas att vi kan hålla kontakten, men vi får se. det skulle vart jävligt kul att va med i en sån tv show med klassen om 30 år typ haha, aja älskar min klass sjukt mycket, även fast jag inte alltid vart så super glad på senaste så betyder ni jätte mycket.  moa goes serious

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela