MOA IS HER NAME ✖

someone like you

Publicerad 2012-01-31 18:26:46 i Bilder,

hellu, dagen har vart braa, gick till tolv såg nån bra men hemsk film om islam? en oskyldig tjej blev stenad, verklighetsbaserad och allt det där usch, sen no. feels great fattar faktiskt just nu tjoho! ska bli sån atomskapare fast ne, aja jag och matilda stannade kvar pluggade lite och pratade mycket hiihih alltid mysigt/behövligt och prata av sig. matilda? hähhääh T****
fin vänn jag haar!
de 2 sista bilderna snodde jag från matildis, ähähä
kolla hennes blogg
soonduk.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela