MOA IS HER NAME ✖

snart mini julafton

Publicerad 2012-12-22 16:14:06 i Bilder,


det fick bli bilder sen förra julen, för jag heter moa och är lat. + att vår gran förra året var gullig.
nu ska jag börja fixa mig och sen ska jag ner till min farmor och farfar för att fira mini julafton efter som den riktiga ska firas uppe i stockholm! så ni får ha det super & grattis att ni överlevde jordens undergång, nu är vi ''säkra'' till den 2 oktober 2027. just sayin liksom, om ni inte visste hehehe bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela