MOA IS HER NAME ✖

vad fan ska man tycka om hösten

Publicerad 2011-09-28 22:26:30 i Bilder,

visst, mysigt värre med en kop choklad och en bra film, men man har ju fan inte tid med allt plugg och allt annat som måste göras som egentligen är roligt men inte är de längre för att man är så stressad över skolan. panik rättare sagt och vi har inte ens börjat med np. nej av hösten blir man fan depp. inte bra, tur man har en underbar klass som man gått med i 10 år snart som man inte behöver typ klä upp sig till, fyfan tänk nästa höst då måste vi vara fina och visa oss glada för alla nya människor. yey.
matte är mitt hat ämne, och alla är liksom aha kbry, nej men ah haha.
SOOOOOV MORGON IMON IAF AWESOME. fast så ska man tidigt t skolan imon och plugga.. haha life sucks right now.
gullig var man ju i somras (((((:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela