MOA IS HER NAME ✖

plugg,plugg,dans,plugg, plugg och mera plugg

Publicerad 2011-09-29 21:36:20 i Bilder,

det har vart min dag i det stora hela. shit vad skoj liksom. nä men nu ska jag fortsätta med allt skit.
men tänkte först skriva en dikt jag skrev på skrivar kursen och jag skrev den till min käre vänn Johanna (((:
det är inte alltid lätt att veta vad man vill,
när livet är så kort och aldrig står still.
men med dig vid min sida
så slipper jag lida.


typ den allra första dikten jag skrivit i mitt liv förutom dom i skolan när man var liten och skulle skriva jul dikter och såånt. haha.
ni får ha det as bra!
HAHAHHAHA, fina vi var (((:

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-09-30 07:28:59

Riktigt fiina är vii :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela