MOA IS HER NAME ✖

tillbakaaa

Publicerad 2011-10-31 18:52:32 i Bilder,

nu är jag tillbaka från ett riktigt roligt läger på nissaström med mina små konfimander, är fan softast av ledarna (h)
ne men felica och carro typ dissa mig totalt och följde inte med, wäheh, men jag klarade mig bra själv. grymt bra grupp är ni små människor iaf. tack för roliga dagar!
ska inte berätta  om minnen men shit vad många man har sen man själv konfimerades, saknar fan vår grupp.
nuu ska jag iaf sova snart är aptrött somnade inte förens vid typ 3 igår natt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Hej Mina vänner! ni flesta som läser känner ju mig, men för er andra kanske det är bra att varna er vad ni gett er in på. Här kommer oregelbundna inlägg, seriösa som oseriösa. följ med mig i min vardag om ni vill.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela